Jag har blivit gudmormor

Tre yngre människor är jag gudmor till.
De är alla min mans syskonbarn och är födda 1978, 1981 och 1983.

Hon som är född 1981 blev mamma i natt. Hon siktade på att föda på
sin kusins födelsedag men lär ha missat hårfint.
En pojke på 3,2 kg fick hon och jag gissar att det är i Sveriges närmaste stad
där hon bor eller så kanske det är i någon av de större städerna öster eller
västerut.
Nu går vi bara och väntar på att hennes bror som är född 1983 blir pappa.
Det ska ske vilken dag som helst men i en annan del av landet.
Han är mitt yngsta gudbarn.

Om mitt äldsta gudbarn har sällskap vet jag inte - det är nog hemligt i så fall.

Grattis till mitt lilla gudbarn och hennes man som gifte sig hösten 2006 i en stad
dit jag ska imorgon. På den tiden pluggade de där.

Nu ska jag sova för taxin kommer 05:45. 

Kommentarer
Postat av: Nicoline på Fädernegården

Grattis till dit gudbarnbarn. Honungspojken har också fått en lillbror nästan samma dag på samma sjukhus. Lyckans gudbarnbarnet som får dig till gudmormor.

Kramar...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback