Vad är väl en kväll på slottet ... när det räcker med Confidencen

Ikväll har jag varit på Confidencen vid Ulriksdals slott.
Dotterns skola har haft musikalisk redovisning där.
De var så bra och vår lilla tös var väldigt duktig.
Hon spelade karl med bravur.
Allt fanns med poser, sitta bredbent och dra i kavajärmarna.
Hon var helt enkelt en suverän karl tills hon öppnade munnen
och sjöng. Då var hon sopran.
Alla som var på plats berömde hela gänget som sjöng.
Vilka fantastiska kläder de fått låna av Operan.
Fast jag hade helst velat låna en klänning och inte karlkläder
som dottern hade.
En släkting som var med, har en viss anknytning till Ulriksdals
slott där vi vände på vägen hem, innan vi skjutsade henne mot
staden.

Denna föreställning gavs bara denna enda gång. Jag hade gärna
sett den en gång till.

Kommentarer
Postat av: Nicoline på Fädernegården

Nu har vi sett henne på film och jag kan bara instämma med dig. Lilla tösen är jätteduktig och söt.
Kramar

Postat av: Eskilsilja

Hi, cool site. What CMS is it?

2009-07-08 @ 09:09:17
URL: http://eskilsilja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback