Godkänt på kursen i medeltidshistoria

Igår var jag inne och kollade på mitt studentkonto på Stockholms universitet
då upptäckte jag att jag fått godkänt på min slutuppsats. Jag fick betyget C
vilket är lika med Bra dvs jag ligger på mitten av skalan eftersom A - E är
godkända betygsteg.

Den här våren kommer jag inte att läsa historia för det fanns inga lämpliga
kurser att välja så jag har valt att studera på institutionen för nordiska språk
respektive institutionen för lingvistik. De fristående kurserna denna termin
är Akademiskt skrivande och Forensisk lingvistik.

Det är nästan läge att fira lite nu när det är 25:e också.
Det blir väl god mat ikväll gissar jag men eftersom jag sen nyår inte längre
äter godis så blir det inget sånt i alla fall. Jag får se hur länge jag mäktar med
att säga nej till godis men jag vill minska min sockerkonsumtion och känner
ingen större saknad så här långt.

Kommentarer
Postat av: Nicoline på Fädernegården

Hurra för dig som är så duktig.
Kram
Nicoline

Postat av: Nina på Johangården säger

GRATTIS GRATTIS... lite fira får du allt göra, men skippa godiset då. Kram

2008-01-25 @ 15:43:33
URL: http://ninajohangarden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback