Nya arbetsuppgifter

Den senaste veckan har mina arbetsuppgifter ändrats dag för dag.
Chefen har bett mig släppa en del och ta på mig annat.
Vissa konsulters jobb tar jag över och även deras jobb som fått andra uppgifter.
Jag är bara glad för mina ursprungliga uppgifter har krympt.

En kollega sa att jag skulle vara glad för hon tyckte jag tog steg mot att bli oumbärlig.
Sånt gillar jag att höra även om det kan ha ändrats till om något år.
Hon som sa det är hon som ska gå i pension om nio månader men innan dess ska
hon jobba fyra-dagars-vecka för att göra av med sparade semesterdagar. 

Kommentarer
Postat av: Nicoline på Fädernegården

Nu kanske ditt jobb inte blir så "mastigt" längre.
Kram
Nicoline

Postat av: Pauline på Gästgivaregården

Nicoline!
Du är kul du, det är precis den typ av humor jag gillar.

Kram från Pauline

2008-02-23 @ 07:40:56
URL: http://paulinegastgivaregarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback