De rätta svaren

Förra fredagens engelskaövning får här sitt svar:

Crown of Country    Landskrona
Castle of Friends  Vänersborg
Housemill        Huskvarna
Wherehill            Varberg
West long hill    Västerås
Livelongtime  Borlänge 
Threesmilecastle    Trelleborg
HealthyvillagemountainSundbyberg  
Bay of eagleshield   Örnsköldsvik
Troop                          Skara
Groove-Sea - borde vara Grow-Sea           Växjö 
You              Hjo 
HappienessharnessLycksele
Pennybridge      Örebro
Complexion Tax Hill     Skinnskatteberg
Wring the neck off  Nacka
Nasalsea    Nässjö
Towardsspeak    Motala
Whatstone Vadstena
Newnoseharbour Nynäshamn
Swimriceharbour  Simrishamn
Challegesmile Gävle
Knowland  Vetlanda
Be                        Vara
High Nose                  Höganäs
Onebuying                  Enköping 

Kommentarer
Postat av: Nicoline på Fädernegården

Visst hade jag många rätt. Jag gick bet på Nacka men jag räknade inte det som stad.

Nu får vi pyssla med ditt senaste inlägg.

Kramar från Nicoine

Postat av: Nicoline på Fädernegården

Jag menar förstås kramar från NICOLINE!

2008-12-22 @ 16:46:10
URL: http://nicolinefadernegarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback