Nu är jag färdig

Jag har mailat min uppsats till läraren alldeles nyss.
Jag hade egentligen 26 timmar till på mig att fila på
och fullkomliga den men jag vill inte.
Jag är så less på den att jag gått omvägar om datorn
istället för att ta itu med det sista.
Internationella relationer är svårt att skriva om.
Nu är den äntligen färdig i alla fall och jag gäspar stort.

Alla gulliga vänliga människor håll tummarna för att det
går bra och att jag blir Godkänd, visst kan det vara bra
med Väl Godkänd men just nu räcker det med G.

Nu ska jag sova fast jag tar med boken i historia.

Kommentarer
Postat av: Nicoline på Fädernegården

Jag håller alla tummar jag har för att du ska få MGV eller stort A som det hette på min tid.
Kram till dig.

Postat av: Nicoline på Fädernegården

Jag menar förstår MVG.

2007-09-10 @ 06:41:38
URL: http://nicolinefadernegarden.blogg.se
Postat av: Nina på Johangården säger

Jag håller tummarna för MVG naturligtvis. Kram på dig syssling!

2007-09-10 @ 07:44:24
URL: http://ninajohangarden.blogg.se
Postat av: Pauline på Gästgivaregården

På universitetsnivå kan man inte få mer än VG men jag tackar ändå för att ni håller tummarna för mig.
Fast man kan få A eller B på VG-nivån och C-E på G-nivån. Får man F eller Fx är man underkänd.
Detta är den nyligen införda Bolognaprocessen. Allt för att de europeiska betygen ska vara likartade på högskolenivå.

2007-09-10 @ 10:22:26
URL: http://paulinegastgivaregarden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback