Min gullelillasyster

På söndag fyller min lillasyster I 50 år.
Usch så gammalt det låter att ha en lillasyster som är SÅ gammal.
Min småsystrar som inte alltid fungerar tillsammans har jag lyckats
knyta ihop i en gemensam present till I. Fan att det ska vara lite
trösklar mellan systrarna och att alla inte kan strunta i stoltheten...
Nu ska jag inte säga något själv för jag är inte den bästa i detta
sammanhang. Jag har haft duster med mina systrar som har gnagt
länge men jag är för mycket av en "skit-i-stoltheten" för att inte hålla
kontakten.
Djupt inom mig finns dock "jag-glömmer-inte-vissa-elaka-ord" så
därför kan jag säga att mellan min gullelillasyster I och mig har det
aldrig funnits några hard feelings.
Jag har varit arg på mamma, maken, de andra småsystrarna, till och
med på jobbarkompisar MEN aldrig på I.
Den enda person i världen som jag alltid varit sams med är min lillasyster I.

Ja må hon leva!!!!

Kommentarer
Postat av: Nicoline på Fädernegården

Jag instämmer i hurraropen för I. Hon är en mjuk gullis som jag gillar skarpt. Jag hoppas hon bli glad för presenten som jag tror kommer att bli uppskattad.
Kramar till henne och dig.

Postat av: Mimmi

Att aldrig vara arg på någon det är POSITIV energi!

Måste erkänna att jag aldrig varit inne i Tyresö kyrka, kanske dags. Tycker den ligger pampigt nära slottet perfekt bröllopskyrka en midsommarafton!

2007-11-24 @ 09:33:31
URL: http://mymim.blogg.se
Postat av: Nina på Johangården säger

Hälsa och gratta lillasyster I! Kram på dig!

2007-11-24 @ 23:21:32
URL: http://ninajohangarden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback