Födelsedagsbarn

Idag fyller min äldsta prinsessa år.
Vi uppvaktade med sång och prylar imorse, det var nästan exakt den tid hon var född.
Idag fyller hennes kusin år också, liksom den granne vi hade där vi bodde när hon föddes.
Jag hade lovat komma på kalaset för den tjejen men då låg jag på BB.
En
fd stadsminister fyller också år idag men viktigast är förstås min prinsessa.

Födelsedagsbarnet själv är ledig idag och ska vara hemma för att städa och handla.
Hon fick bl a en bok med personlig signering från författaren något som gladde henne.
Boken var "Tusen år av fantasy" av Bo Eriksson, min lärare i historia.

Det kommer mycket folk imorgon men ikväll ska jag och tjejerna ut och äta.
Maken hinner inte hem från Paris men han ringde imorse och sjöng.

Kommentarer
Postat av: Nina på Johangården säger

GRATTIS till prinsessan som fyller år!

Postat av: Nicoline på Fädernegården

Gratta Prinsessan från mig idag. Jag kommer i morgon och grattar!

Kram...

2007-11-09 @ 10:42:16
URL: http://nicolinefadernegarden.blogg.se
Postat av: Vidardiana

Your website is extremely interesting

2009-05-13 @ 11:46:41
URL: http://vidardiana.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback