Plommonblom

Plommonblom

Nu blommar plommonträdet och då är det vår.

Idag kom killen som skulle fixa till det som inte fungerade i pannan.
Precis som jag trodde så var det cirkulationspumpen som inte fungerade.
Fast det var en annan sak också som var felaktig.
För en kostnad på närmare 4000 kr så fungerar allt igen...
Jag var hemma första delen av hans besök och maken löste av efter en stund.
Jag ville ju vara med på jobbet när det bjöds på tårta och hölls tal.
Vi hade ju vunnit en tävling på jobbet och vår grupp är ju väldigt delaktiga.

Någonstans på vägen tillbaka till jobbet försvann solen så nu är det bara
10 plusgrader ute.
Jag som skulle ut och jobba med den förhatliga snöbärsskogen.

Kommentarer
Postat av: Nicoline på Fädernegården

Ja nu kan det vara bra om cirkulationspumpen fungerar extra bra bakom pannan. Jag håller tummarna för mästartiteln.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback