Idag bär det kanske av

Om vädret blir fint idag så kanske det blir ballongfärd idag.
Vi är förberedda dottern och jag.
Alla papper är framtagna och kameran är laddad med batterier och kort.
Helst skulle jag vilja ha med en liten karta med så att jag kan orientera
mig där uppe.
I eftermiddag ska jag ringa och kolla om de tänker flyga och sen bär det
kanske av. Vi ska ju vara på plats kl. 17:00 för att transporteras till den
beslutade startplatsen.
Sen ska vi hjälpa till att göra ballongen startklar.
Efter flygningen blir det lite dop och picknick samt tillbakatransport till
Saltsjö-Duvnäs. Därifrån ska vi ta Saltsjöbanan till bilen som ska stå
parkerad på en infartsparkering eftersom det inte finns p-platser vid
ballongföretaget.

Vi får hoppas på fint väder idag. 

Kommentarer
Postat av: Nicoline på Fädernegården

Åh vad modiga ni är! Har ni fallskärm med er? Jag har haft de väsande ballongerna alldeles ovanför vårt hus när jag bodde på en av Stockholms öar där det fanns berg att landa på.

Postat av: Nina på Johangården

Härligt och häftigt!

2007-05-10 @ 14:48:39
URL: http://ninajohangarden.blogg.se
Postat av: Nicoline på Fädernegården

Har ni landat?

2007-05-10 @ 22:28:19
URL: http://nicolinefadernegarden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback