Min lillasyster fyller år idag

Idag fyller lilla H år och jag sänder en hälsning till henne så här.
Jag ska ringa henne lite senare för hon ska nog inte fira något speciellt.
Jag tror hon packar för att åka på landet till helgen med barnen.

Tänk att hon som barn trodde att alla flaggade för henne när hon fyllde år.
Visst är det så att man flaggar för henne och nu är vi dessutom lediga
på hennes födelsedag.

Så en kram från storasyster till lillasyster är väl på sin plats.
Speciellt efter det senaste väldigt tuffa året.

Kommentarer
Postat av: Nina på Johangården

Hälsa och gratta lillasyster. Kram till er från Johangården!

Postat av: Nicoline på Fädernegården

Vi gratulerar också lilla H. Hon har något visst!

2007-06-06 @ 17:48:20
URL: http://nicolinefadernegarden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback