Midsommarfirande med näsan i böcker

Igår på kursen fick vi vår hemskrivning som ska lämnas in om två veckor.
40 frågor var det.
Det kändes lätt när jag läste igenom dem - detta kunde jag.
Jag har ju plöjt över 1000 sidor de senaste veckorna och kände igen varenda dugg.
Fast frågorna var ju på svenska och litteraturen på engelska.
Nu när jag fixat 10 frågor under morgonen så upptäckte jag att det inte var så lätt.
En-poängarna fixar jag ju lätt men två-poängarna där man max får skriva 5 rader är inte lätta
För att inte tala om tre-poängarna om max åtta rader...
Så istället för att binda kransar sitter jag här med huvudet och näsan i mina centralasiatiska
läroböcker.

Glad Midsommar på er alla små grodor!!

Kommentarer
Postat av: Nicoline på Fädernegården

Men Pauline, kan du inte ta ledigt idag när det är midsommarafton. Ett litet grodhopp kan du väl hinna med.
Kram från Nicoline


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback