Det bästa med London...

När den yngsta dottern kom hem bubblade alla upplevelser ur henne och
fast hon borde sova så var det mycket att berätta om allt hon varit med om
i London och Wales.
Det bästa med London missade dock hon - som var kulturell nog och gick
för att titta på Big Ben. Turistmagneten som ju avbildats så många gånger
gjorde faktiskt att hon missade det som såväl körkamrater som körledare
absolut nämnde som bästa upplevelsen när de talade om London.

Några tjejer i gruppen såg Orlando Bloom och han lär till och med ha hunnit bli
fotograferad av någon av körkompisarna, som blivit nästan gråtfärdig efteråt.
Dottern var lite besviken över vad hon missat. Fd klasskamraten som bloggar
nämner det i sin blogg, körledaren som inte var med och såg skådespelaren
nämnde det när jag lämnade tillbaka folkdräkterna.
Även jag som inte ens lämnat Sverige ser mig föranledd att nämna det.
Fast jag är allt lite avundsjuk jag med.

Kommentarer
Postat av: Nicoline på Fädernegården

Vilka duktiga prinsessor du har. Tänk att en del av dem kommer från samma rötter som jag. Häftigt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback