Teorin klar för den lilla

Idag klarade den yngsta dottern teoriprovet hos Vägverket.
Nu får vi bara vänta medan hon kör färdigt - fast det tar nog mer
än en månad skulle jag tro.
Hon har ju landsvägskörningen kvar bland annat men halk- och
riskkörningen på Gillinge är ju klar sedan några veckor tillbaka.
Hon var jättenervös i morse men jag visste att hon skulle klara
sig, så väl förberedd som hon var.
Hennes förberedelser har resulterat i att maken och jag har
gnuggats grundligt i teori, nya vägmärken och ekokörning.
Vi har också fått peka ut allt under huven och redogjort för var
man fyller på vad i de olika behållarna.
Nog så nyttiga påminnelser.

Kommentarer
Postat av: Nicoline på Fädernegården

Självklart skulle hon klara teoriprovet. Jag är inte ett dugg förvånad. Snart behöver ni inte skjutsa och hämta dem. Hälsa henne och gratulera.
Kram
Nicoline

Postat av: Akselgina

really enjoyed the site even learnt a few things on the way, keep up the good work.

2010-05-07 @ 08:01:42
URL: http://akselgina.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback