Varför kommer alltid alla roliga saker samtidigt?

Imorgon ska vi ha en aktivitet på jobbet - hela dagen.
Kvällen ska tillbringas med roliga aktiviteter och god mat - tror jag.
Jag ska inte vara med nämligen.

För imorgon kväll ska min gamla tjejgrupp träffas, där flera nu fyllt 50.
Vi som träffats 6-8 gånger/år sedan 1978 då vi blev för gamla för Vår Teaters
undomsgrupp. Vi har ätit middag hos varandra och skrattat.
Imorgon ska de vara hos mamman till en av "tjejerna" för hon bor själv en bit
från Stockholm, men jag ska inte vara med.

Först ska jag gå tidigare från jobbaktiviteterna och prova ut hörapparater.
Sen ska jag iväg på konsert i yngsta dotterns skola.
Konserten skulle ta ett par timmar trodde man - eftersom det är många som ska sjunga.

Lite kluven blir man allt över att allt roligt kör ihop sig samtidigt.

Kommentarer
Postat av: Nicoline på Fädernegården

Man får se till att välja det bästa och det verkar som om du har gjort det. Bra val!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback