Något att fira

Idag är det 27 år sen vi gifte oss, min lilla gubbe och jag.
Det är roligt att tänka på allt som hänt sen dess. Så ikväll firar vi.

Det har varit fler jubileum den här veckan med 30 år sen jag började hos min arbetsgivare.
Sedan dess har jag bytt jobb inom organisationen flera gånger och arbetsgivaren har bytt namn och gått ihop med ett utländskt företag.

Samma dag fast året innan förlovade vi oss mannen och jag. Så det var 31 år sen i förrgår.

På måndag fortsätter det med ett år sen jag blev hittad av min faster.
En fantastisk sak som bara det är värt att fira.

Idag firade de mig på jobbet för nu var alla tillbaka från semestrarna så då firade man att jag fyllt 50 i somras.

Så det är en del firande just nu.
Här nedan är den fina bukett jag fick på jobbet.
Talet som chefen höll bevarar jag i minnet men han pratade om mina intressen och då vet han inget om mitt bloggande men nämnde mitt nyrenoverade växthus.

Blommor från jobbet

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis till allt Pauline och grattis till mig själv som hittade dig och din syster och hela din familj.

Grattis till oss.

Faster

2006-08-25 @ 19:08:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback