Ännu mera släkt - fast på långt håll

Idag döptes det lilla pyre som jag hade gjort en antavla till.
Hennes släkt uppskattade den tavla hon fick - själv hade hon inga synpunkter.
Tavlan har plats för 127 personer men det var några luckor - till tavlan finns en utskrift
med fler generationer. Mamman till pyret som ju numera inte bara är plastkusin till mina
barn utan även sexmänning, har en syster som är gift.
Hennes makes anor lovade jag att kika lite på...

Jag har inte kommit långt men fick BINGO ganska snart.
En av hans förfäder kom ifrån en håla där jag har så mycket släkt.
Jag hittade förfaderns föräldrar i min tidigare forskning och vips så hade han massor med släkt.
Han och jag är 10-männingar, vilket innebär att mina barn är 11-männingar med deras barn.
Sexmänningar med mamman och 11-männingar med barnen.

Lite läckert faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback