Jag skriver och skriver

Söndagen 15 november mailade jag in mina fyra korta uppsatser
till lärarna på kursen i fransk medeltidslitteratur - det var med
två veckors marginal.

Hemtentan i Runologi lämnade jag in en vecka för tidigt och den
fick jag tillbaka idag med betyget B, vilket är det näst högsta.

Dessutom har jag skrivit färdigt mina bidrag till "Namn åt de döda",
släktforskarförbundets blivande CD Sveriges Dödbok 5.
Mina bidrag är tre församlingar 1901-46 med totalt 9500 personer.
Jag har bara skrivit av dem än så länge jag måste få fram lite mer
uppgifter om personerna som födelseförsamling och datum för senaste 
civilståndsändring.

Jag skriver och skriver för jämnan just nu.

Idag har förresten min fd granne namnsdag - oh vad jag saknar henne.

Kommentarer
Postat av: Gudrun Cederholm

Jag saknar dig ännu mer Puss och kram

2009-11-29 @ 11:40:17
Postat av: Nicoline på Fädernegården

Jag har minsann hört dig. Jag håller tummarna. Heja!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback