När tiden går för fort

Då satt vi där på kursen och tiden gick för fort, det
hade kunnat pågå längre för det var intressant.
Speciellt föedraget som en av studiekamraterna höll.

Efter kursen blev jag hämtad av Nina med make och
bjuden på middag som var väldigt god.
Fruktsallad till dessert och vi mindes samma sak Nina
och jag, som barn ville man alltid ha de röda bären.
De snälla hundarna låg på golvet mest hela tiden men
Bortbytingens ögon följde vaksamt vad man gjorde.
Jag hade datorn med mig och vi tittade på släkten och
kollade lite namnstatistik i min forskning.
Anna, Maria, Karl och Johan tillhör de vanligare namnen.
Sen blev jag trött och de skjutsade hem mig.

Nu ska jag bara äta frukost och packa ned datorn, om 75
minuter går bussen och till hållplatsen ska jag ta den korta
vägen för jag vill inte komma för sent.

Vad fort tiden har gått, speciellt kvällarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback