God Jul

Jag tror det kommer en tomte i år med för det finns små barn där vi ska vara.
Jag har ingen bild på Tomten när han kom förra året men en bild från 2006 finns.


Idag ska vi till syster Augusta och fira jul, på vägen hem ska vi titta i NK:s skyltfönster.
Turen går vidare över Skeppsbron för att titta på Stenbecksgranen.
Dessa två traditioner har vi haft i några år nu - det gjorde äldsta dottern och jag även
för fyra år sedan när vi hade börjat dagen med att skjutsa maken och den yngsta dottern
till Arlanda. De tillbringade merparten av sin julafton i luften på olika flygplan det året
men många timmar satt de också och väntade på en flygplats i Tyskland.
Det året firade de nyår i Australien.

Nu önskar jag alla kära släktingar och vänner en riktigt GOD JUL.

Kommentarer
Postat av: Torparmor

Tänk att tomten kan vara sig så lik år från år. En riktigt God Jul önskar vi Dig och de dina

2008-12-24 @ 08:11:07
Postat av: Nina

GOD JUL kära syssling!

Postat av: GÅRDSROMANTIK

Jag önskar dig och dina Kära en riktigt fröjdefull och God Jul!

Kram Maud

2008-12-24 @ 09:34:32
URL: http://havsviken.blogspot.com
Postat av: Nicoline på Fädernegården

Den där tomten känner jag inte igen. Känner jag henom?



Kramar och en GOD JUL till Er alla.

2008-12-24 @ 14:45:06
URL: http://nicolinefadernegarden.blogg.se/
Postat av: M.h.b

GOD JUL! önskas av en prins som inte mår bra! för mycket negativt har hänt!hör med Nina!

2008-12-24 @ 17:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback