Sno-lista från Nina

Då har jag också passat på att knycka en lista, den kommer från Nina förstås.

Senaste !
Låt du hörde
: Lyssnar (inte tittar) på ett Povelprogram på TV:n
Film du såg: Mamma Mia
Mat du åt: Curry fisk med sej och ris - så gott
Kram: Alexander - en gammal kollega som dök upp på jobbet.
Puss: Det minns jag inte
Känslan: Varm, svettig och nöjd - efter en motionsrunda
Glädje: Peter på jobbet som fick mig att skratta riktigt gott - vilket jag inte gjort på länge
Dröm: Det minns jag inte.
Person du träffade: Äldsta prinsessan när jag letade efter mina glasögon.
Personen du pratade i telefon med: Mamma
Personen du fick sms av: Yngsta prinsessan
Gången du åt 7-eleven korv: har aldrig förekommit
Gången du var utomhus: För 40 minuter sen när jag kom in från motionsrundan.
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Nästan två veckor sedan innan lillprinsessan
flyttade.
Saken du köpte: Batterier till hörapparaterna.

Allmänt:
Ska bli skoj:
Att åka på exkursion med min nya kurs på lördag
Ska inte bli skoj att: Att Telia och facket är osams och att vårt omställningsavtalet är borta från 23/9.
Sparar till: Sämre tider
Pålägg som gäller: Ost och skinka
Önskar att jag var bättre på: Sova
Dagens dryck: Vatten
Vad saknar du: Yngsta prinsessan
Tre band/artister: Lasse Winnerbäck, Patrik Isaksson och
Vad har du gjort idag: Jobbat, läst läxa, motionerat, kollat nyheter och sitter här nu.
Brukar du svära mycket: Ibland - när det går åt h*lvete.
Hur tidigt stiger du upp: När jag ska väcka tuppen, mellan 05.00-05.30
Gillar du att slåss: Skulle kunna tänka mig en boxningsboll.
Vad ska du göra ikväll: Bara sova
Hur många timmar sover du per natt: Alldeles för lite oftast 5-6 timmar i omgångar.
Vem är snyggast i världen: Min gulliga systerdotter C när det gäller kvinnor.
Vad är det för veckodag: Onsdag
Bästa saken som hände mig förra sommaren: När Nicoline och jag åkte i släktens spår och 
hittade släktingar i Tierp och när jag flög luftballong i maj.
Favoritplagg i garderoben just nu: Jag har inga favoritkläder - de ska ju bara dölja kroppen.
Längd: 1.70
Vikt: Säger jag inte
Byter gärna garderob med: Vem vill ha mina tält?
Byxa eller kjol: Byxa
Senast utlästa bok: Odensala - en nordhalländsk socken
Mitt rum kan beskrivas som: Lite ostädat
Mig själv med tre ord (just nu): Trött, nyduschad och trött
Jag tränar: Ganska regelbundet - numera
Jag ville bli när jag var liten: Lärare, polis, skådespelare och författare

Nu får näste man eller kvinna sno denna lista.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback