Regnet bara öser ner - men duschen strejkar

Nu när min man äntligen skulle fixa det sista på duschen i
svärmors sommarhus har brunnen sinat.
Det är första gången någonsin det har hänt men det har
varit många som varit här under sommaren och som har
duschat med de provisorium som varit förut.

Imorse skulle jag jogga iväg till macken och köpa tidningen,
då kom det regn. Min snälle make ringde och erbjöd sig att
skjutsa mig men lite regn tål man väl.
Jag fick ta en plastpåse till tidningen och kom hem som en
dränkt katt efter 45 minuter - men då hade jag faktiskt stått i
fem minuter under ett träd när det började regna.

Jag behövde inte duscha när jag kom hem för sååå blöt var jag.
Det var bara att torka sig.

Kommentarer
Postat av: Nicoline på Fädernegården

Så härligt det låter att duscha i regnvattnet som gör skinnet mjukt. I morgon kommer Honungspojken och då blir det kalas och han kommer att få presenten från dig.



Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback