Jubileum

I morgon ska jag fira tre-årsdagen, det är en av de bästa dagarna i mitt liv.
Då fick jag inte bara en faster utan också en kompis och nästan-stora-syster.

Min gulle-faster
Nicoline dök upp i mitt liv 28 augusti 2005.

Tänk henne som jag letat efter men inte visste om hon fanns på riktigt eller
om hon var en fantasifigur som min far hittat på och berättat om när vi träffats
för första gången på 45 år.

Genom henne har jag fått en massa släktingar och massa nycklar till mina anor.
Hon har också genom sitt sökande hittat min favorittremänning Nina.

Så 28 augusti är en glädjens dag - som verkligen bör firas.

Tack Nicoline för att du hittade mig.

Kommentarer
Postat av: Nicoline på Fädernegården

Tack själv Pauline för all gemenskap och allt roligt vi har upplevt under "hela vårt liv" tillsammans.



Kramar till er alla från Nicoline

Postat av: Nicoline på Fädernegården

Grattis till oss idag!

Kram från Nicoline

2008-08-28 @ 05:03:19
URL: http://nicolinefadernegarden.blogg.se/
Postat av: Nina

Grattis till oss!

2008-08-28 @ 08:51:19
URL: http://ninajohangarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback