I Småland

Igår bestämde jag mig hastigt och lustigt för att ta bussen ned.
Precis som vi talat lite löst om, maken och jag.
Jag hade inte varit helt kurant dagen innan.
Bilen dumpades hos dottern som är sommarjobbare och sen
tog jag bussen. Det var nästan fullt så jag hamnade bredvid
en trevlig dam som jag pratade en del med.
Hon hade rest hela dagen och börjat i Härnösand, nu skulle
hon vidare till Oskarshamn.
Jag vinkade till henne och fortsatte en bit till.
22.30 hämtade maken mig och vi fortsatte en halvtimme till.
Nu har jag sovit gott, besökt utedasset (det är ju landet) och
dagen innehåller bl a ett besök på "gubbdagis".

Kommentarer
Postat av: Junitjej

~Ha en trevlig helg!!~

Postat av: Nicoline på Fädernegården

Gubbdagis? Är det Clas Olsson du menar. Ha en bra semester i Småland. Kram!

2007-07-20 @ 13:00:12
URL: http://nicolinefadernegarden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback