Sovit både bra och dåligt

En underbar säng på Hotell Mårtensson men eftersom det var
varmt så måste jag sova med öppet fönster.
Turligt nog så ligger fönstret mot Norre Katts gränd och inte
mot Storgatan där det fanns restauranger med uteservering.
Då och då hörde jag ändå livliga diskussioner utanför fönstret
men jag somnade om för att snart vakna igen.

Sängen som är lagom mjuk och 140 cm bred lockade dock
mer än diskussionerna tre våningar ner.
Fast jag behövde nog sova efter 62 mils körning och över
12000 stegs gående.

Kommentarer
Postat av: Nicoline på Fädernegården

God morgon Pauline!
Ha det så bra idag och leta efter våra anor.
Kram
Nicoline

Postat av: Nina på Johangården säger

Tror sjutton att du var trött. Det var en resa det... Kram på dig syssling!

2007-08-25 @ 09:30:53
URL: http://ninajohangarden.blogg.se
Postat av: Michaeljessica

Hi, cool site. What CMS is it?

2010-04-09 @ 13:13:30
URL: http://michaeljessica.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback