Mina hörapparater

Det är nu drygt sex veckor sen jag fick mina hörapparater.
De fem senaste veckorna har jag bara använt den högra för där är
hörseln som sämst. När jag hade båda så fick jag som lock för
öronen och hörde dåligt. Speciellt på vänster sida.
Jag valde då att bara ha den högra för det fungerade bättre så.
När jag besökte min syster för två veckor sen så frågade hon hur det
fungerade och då berättade jag som det var. Har du tryckutjämnat då,
frågade hon. Jag fattade inte vad hon menade men det ville jag inte berätta.
I söndags när jag träffade mamma och två andra systrar talade jag om
vad vi pratat om för två veckor sen. Håll för näsan och blås liksom ut i öronen
sa mamma. Det gjorde jag och idag har jag använt bägge hörapparaterna
hela dagen och det har fungerat. Bland annat på föreläsningen.
Så nu fungerar de verkligen som de ska och jag är så nöjd.
Dessutom köpte jag fler batterier idag för dessvärre äter de batterier.
Nästa gång ska jag beställa från det ställe där jag fick dem.
Det lär visst bli billigare - om de inte finns på "gubbdagis" förstås.

Kommentarer
Postat av: Nicoline på Fädernegården

www.earstore.se 43kr/st håller bättre än de från "gubbdagis" enlig uppgift av maken.
Hälsningar Nicoline

2007-08-01 @ 20:02:50
Postat av: Pauline på Gästgivaregården

Fast gubbdagis har samma sort som earstone har extrapris på, men earstones var 6kr billigare/per förpackning vilket gör 1kr/batteri och då har man inte räknat de extraförpackningar man får på köpet. Tack för tipset.

Postat av: Nina på Johangården

Det är nog en konst att lära sig använda hörapparater.

2007-08-02 @ 08:23:04
URL: http://ninajohangarden.blogg.se
Postat av: Ailoanastasia

Very interesting site. I have bookmarked you.

2010-02-02 @ 09:58:25
URL: http://ailoanastasia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback