Lång vecka på jobbet och uppsatsskrivning

Den gångna veckan har varit den tredje tillbaka på jobbet efter semestern
men det har varit den första där jag jobbat hela veckan.
De två tidigare veckorna har ju avbrutits med instuckna semesterdagar för
att jag skulle kunna gå på sommarkursen.
På kvällarna denna vecka har jag suttit framför datorn och författat, det gällde
ju att få till den där uppsatsen om 8-10 sidor.
Jag har också läst de sista artiklarna om och om igen för att se om just deras
innehåll kunde användas. Jag har vänt på språket och gjort det formella rätt.
Tror jag... Imorse mailade jag det jag åstadkommit hittills för att läraren ska
kunna läsa igenom det till på måndag då jag ska åka och diskutera mitt upplägg
med honom. Fast det jag skriver i helgen kommer ju inte att vara med.
Dvs sammanfattningen och slutsatserna som summerar mina funderingar.
Fast jag har inte hunnit skriva färdigt om Kazakstan heller och lite mer om Lettland
kan jag nog få ihop men ikväll ska jag inte skriva något alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback