Imorgon åker jag till Halmstad

Jag går upp tidigt och fikar.
Sen skjutsar jag lilla dotter och klasskamrat till Arlanda - de ska med skolan till London.
Klassen ska träffas 06.30 på Arlanda!!
Om jag har packat allt klart med fika, dator, kläder och annat drar jag direkt till Halmstad
annars åker jag hem och fixar det sista.
Från huvudstaden till Halmstad är det 50 mil.
På plats ska jag sova på hotell ensam, fast det dräller säkert av släktforskare.

Frågan är om jag ska ha frukostbuffé eller frukost på hotellrummet...
Jag tar nog buffén.

I Halmstad ska jag på släktforskardagarna och dessutom träffa en syssling till min mor.
Hennes existens kände jag inte till för tre månader sen.
Lite foton ska vi nog titta på.

Annars måste jag ju titta på staden som fyller 700 år  och se på de gator där Gessle gått.
Både lördag och söndag ska ägnas åt föreläsningar och prata med folk innan jag åker
hemåt på söndag eftermiddag.
Lördagskvällen ska jag läsa och skriva lite på min tenta, man kan ju inte sväva ut helt
och hållet - lite disciplin måste man ha.

Kommentarer
Postat av: Nicoline på Fädernegården

Förlåt att jag skrattar, men hur menar du med LITE disciplin.Jag tycker du har mycket disciplin. Reser du med Putin?

Postat av: Pauline på Gästgivaregården

Nej Putin och jag har gjort slut...

2007-08-24 @ 10:10:46
URL: http://paulinegastgivaregarden.blogg.se/
Postat av: Nicoline på Fädernegården

Men! Har du dumpat honom? Men jag förstår dig, han passade nog inte dig så bra nu när du har synat honom i sömmarna.
Kram

2007-08-25 @ 08:27:15
URL: http://nicolinefadernegarden.blogg.se
Postat av: Sondreanna

very intersting site ..congratulation..

2010-02-11 @ 07:58:36
URL: http://sondreanna.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback