Lilla H är hemma igen

Min fina, lilla H som varit på sjukhus i över en vecka är hemma igen.

Jo, hon är opererad och allt är inte riktigt bra ännu men hon är hemma igen.

Familjen som nästan hållit andan av oro kan andas lite lättare nu.

Jag vet att hon fortfarande har ont och att det varit både krångel och värk
under veckan på sjukhuset, men hon är hemma igen.

Som orolig syster kan jag åtminstone känna att allt inte är så svart som
det var nyss. Det blir fler behandlingar framåt men de dagarna tar vi inte
ut i förskott.

De har nog av sitt eget elände.

Just nu gläds vi åt att den här pärsen är över.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är så glad för lilla H. Hon kommer att repa sig. Det är jag övertygad om. Hon är en älsklig liten kvinna.

Hälsningar
Faster

2006-11-15 @ 21:43:37
Postat av: Nina på Johangården

Tänker på lilla H och försöker sända livslust och energi till henne. Klart att hon ska repa sig, vad annars?

Postat av: Quid Vis

Pauline!

Du är utmanad av mig.

2006-11-18 @ 09:01:18
URL: http://quidvis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback