Ett gudbarnbarn till

fast det är gammalt just nu.
Tyvärr minns inte maken när William Erik Petrus föddes om det var 1:a eller 2:a oktober.
Jag hade inte koll på att han var född när jag talade med södra Sverige och släkten där.
Det känns som om det finns gott om tid att kolla upp dessa uppgifter.

Det gudbarnbarn som föddes längre norrut ska visst heta Ludvig.

Syster
Augusta har träffat Peter Stormare och det gillar jag att höra.

Jovisst sen ringde den till Arvika utlokaliserade dottern och berättade att hon skulle
sjunga på ett äldreboende nästa vecka.
Det skulle bli Flottarkärlek, Tess lördan och Man skulle inte sova när natten faller på.

Hon som skulle förkovra sig i Klassisk sång...


Kommentarer
Postat av: Nicoline på Fädernegården

Ludvig ska Honungspojkens lillebror också heta. Det verkar vara modernt men jag tänker nog på någon gammal farbror när jag hör det namnet. Honungspojken och hans bröder har alla konunganamn.

Ska lillprinsessa sjunga Flottarkärlek. Hon kan verkligen anpassa sig. En riktig skådespelare är hon, för det har jag sett på film.

Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback