Nu har jag gått 1000 km

Vår stegräknartävling på jobbet är inne på sista veckan.
Det är 17 dagar sen jag gick i mål vid 750 km, men för den
som som ville fortsätta tiden ut så öppnade sig en ny karta.
Jag satte genast upp ett nytt mål att jag senast 13 juni skulle
nå fyrsiffrigt i km dvs 1000 km.
Det inträffade idag, så vad ska jag ha för mål sista veckan.
Till Bryssel har jag bara 20km så dit kommer jag senast tisdag.
Det är 128km till Lille, så dit lär jag inte hinna.
Jag lär inte heller hinna ikapp de två killarna som leder hos oss
på kontoret men jag kanske kan se till att jag förblir trea på kontoret
i alla fall.
Det skulle innebära att jag är bland de 50 bästa på vår avdelning
med 545 deltagande.
Inte dåligt av en som var soffpotatis till 12 mars.

Jag har fixat till ett eget excelark så jag kan rapportera vidare i sommar.
Tyvärr har jag ingen fin karta som de har på
www.tappa.se men jag
vet i alla fall hur många steg olika aktiviteter ger det har jag lånat från
deras hemsida.

Kommentarer
Postat av: Nicoline på Fädernegården

Pauline den envisa ger inte upp så lätt, det märks. Du är bara bäst!

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback