Nu är det bara jag hemma

Igår reste yngsta dottern söderut med sina kompisar.
Bilresan gick bra och de stannade på flera ställen efter vägen.
Bl a lunch i Söderköping och en titt på den där kyrkan som vi har
tittat på i alla år när vi åkt E22:an.

Ikväll ska jag nog gå på Parkteatern för att titta på Jacques Brel
is Alive and Well and Living in Paris.
Det blir en tur till Rålis och kanske tar jag middag med mig.

Första ska jag fixa till lite hemma bara.

Jag har bara två arbetsdagar kvar innan semestern.

Första semesterdagen på onsdag ska jag till Västerås med
syster I och svåger.
Nu har bilen nya bromsar fram och bak, så då kan man färdas lugnt.

Kommentarer
Postat av: Nicoline på Fädernegården

Då tror jag att ni gör en lång fikapaus hos mig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback