Födelsedagarna står som spön i backen

Idag ska vi fira en fyraåring, det andra syskonbarnet i år som fyller fyra.
Hon fyllde för en vecka sen men då var hon sjuk så det blir att fira en vecka för sent.
Det skiljer 17 dagar på dessa två syskonbarn som redan firat sina fyraårsdagar.
 Den senaste veckan har två andra syskonbarn fyllt nio respektive nitton år.
Av min mammas åtta barnbarn har fyra födelsedagar inom tre veckor, sen fyller två
av de resterande fyra på samma dag i november. På födelsedagsfronten bland 
barnbarnen är det lugnt i fem månader nu. Mamman till förra söndagens födelsedagsbarn
fyllde år samma dag så det blir en sak till henne också.
Dagen innan fyllde ett av mina gudbarn år, han fyllde 26 och är syskonbarn till maken.

Snart är det mars och då fyller två andra av makens syskonbarn år och hans brors fru.

Sen fyller förstås min älsklingsfaster och favoritsyssling år i mars.
De är ju viktigt att komma ihåg undrar om jag ska knyta en tråd runt fingret för att minnas
deras dagar?

Kommentarer
Postat av: Nina på Johangården säger

Och min lillprinsessa M, också en marsmänniska :)

Postat av: Plogflickan

Hi ih Vet hur det är vi har Janu & februari, då fylls det varannandag, pust.

2008-02-24 @ 16:45:05
URL: http://plogflickan.blogg.se/
Postat av: Nicoline på Fädernegården

Du har två till kusiner som fyller i mars och så jag. Min make och exmake fyller på samma dag i mars.

2008-02-24 @ 19:07:32
URL: http://nicolinefadernegarden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback