Utmanad

Jag har fått en utmaning av min kära syssling Nina

  • Länka till den som taggat dig
  • Berätta sju personliga sanningar om dig själv
  • Tagga sju personer i slutet av ditt inlägg
  • Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så de uppmärksammar att de blivit utmanade.

  • 1. Jag är en typisk storasyster som alltid tar ansvar för alla småsyskon (inte bara mina egna).
    2. Jag är en fegis när det gäller att förhandla och argumentera om det inte gäller mina barn eller mina småsyskon.
    3. Har nästan alltid radion på - känner mig ensam utan den.
    4. Jag är väldigt mörkrädd och kan avstå från att gå ut på trevligheter om jag inte har bilen eller vet att jag blir hämtad.
    5. Jag har nästan inga kompisar kvar från förr.
    6. Jag tycker om att gå i kyrkor - att sitta där i stillhet är skönt men även att lyssna till musik.
    7. Historia är mitt favoritämne.

    Jag känner nog inte sju bloggare jag kan utmana utom min gullefaster förstås och en som varit inne på min blogg.

    Nicoline
    Kicki


    Kommentarer
    Postat av: Nina på Johangården säger

    Mörkrädd har jag slutat att vara... kanske beror det på hundarna. Är typisk storasyster och har inga kompisar kvar från förr. Kram syssling!


    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress:

    URL:

    Kommentar:

    Trackback