Nina - jag tänker på dig

Idag när jag sitter här och skriver på min hemtenta så vandrar tankarna iväg.
Hur långt har
Nina kommit? Har hon startat sin långa resa söderut?
Hoppas att alla mötande  bilister håller sig på sin kant och att vädret inte är
alltför grått.
Min kära tremänning som jag lärt känna genom hennes blogg under de senaste
sexton månaderna. Vi har ju bara setts en gång.
Jag är så tacksam över att Nicoline tog med Nina till oss den gången.
Nu när jag kommer att få lite närmare till Nina kanske det blir av att ses igen.

Så Nina välkommen söderut och jag vinkar för säkerhets skull hela dagen så
att du vet det när du passerar oss på din färd mot ditt nya hem.

Nina

Kommentarer
Postat av: Nicoline på Fädernegården

Idag tänker jag också på Nina och det stora steg hon har tagit i livet. Jag önskar allt gott till henne. Nu kanske vi kan träffa henne lite oftare.

Postat av: Nina på Johangården säger

Tack för tankar och omtanke! Jag kände på mig att du vinkade febrilt hela dagen. Och nu är det inte evighetslångt mellan oss längre :)

2007-10-29 @ 08:54:17
URL: http://ninajohangarden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback