Lite för många måsten idag

Usch nu har det kört ihop sig på pluggfronten.

I onsdags fick jag min hemtenta för kursen i medeltidshistoria - den ska vara klar 31/10.
Samtidigt fick jag en metoduppgift - som ska vara klar nu på onsdag.
Veckan innan fick jag ju uppgiften för släktforskningskursen - som ska vara klar v44.

Nu har jag ju gjort 3/4 av släktforskaruppgifterna och 2/3 av metoduppgiften men jag har
inte börjat på hemtentan och vill inte heller just nu.
Jag kan till och med tänka mig att städa för att slippa börja med något alls just nu.

Kanske gå ut en tur i trädgården eller rensa allmänt här hemma.
I eftermiddag så är vi inbjudna på kalas hos en 10-åring och det lockar också mer.

Kommentarer
Postat av: Nicoline på Fädernegården

Gå på kalaset! Det är mycket roligare.
Kram från faster.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback