Hemtentan i medeltidshistoria

Jag fick tentan i posten i tisdags men fick muntligt besked redan i måndags.
GODKÄNT!!!!
Det fanns bara Underkänt eller Godkänt denna gång och alla som lämnat
in tentor fick faktiskt godkänt.
Nu gäller det bara den tematiska delen som jag lämnat in svar på.
Sist kommer det en tenta som vi får om någon vecka.

När det gäller distanskursen i Släktforskning så har vi fått slutuppgiften.
Min idé om hur jag ska lägga upp den har fått godkänt av läraren så nu är
det bara att forska på.
Imorgon ska vi träffas alla som går kursen och som forskar i Stockholmsområdet.
Det är faktiskt kul att träffa sina kurskompisar.

I januari är det en träff på Mittuniversitetet i Härnösand och då ska jag åka buss upp.
När jag ändå är där uppe tänkte jag hälsa på en släkting som bor relativt nära, om
hon vill träffa mig... kanske läge att ta någon extra dag ledigt. Vi har ju bara träffats
några timmar IRL förut. Kanske jag kan få se delar av hennes familj också.

Kommentarer
Postat av: Nicoline på Fädernegården

Det är bara att gratulera. Men jag visste redan att du skulle få GODKÄNT! Det hade väl varit konstigt annars. Det ska bli spännande att höra hur du lagt upp slutuppgiften i släktforskningen.
Kram...

Postat av: Johnnyanastasia

Very interesting & professional site.

2009-11-20 @ 08:13:28
URL: http://johnnyanastasia.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback