Jag kan

för första gången på flera dagar logga in mig på bloggen. Vad som har varit fel
vet jag inte men det har absolut inte fungerat.
Prinsessorna har kommit hem från sina vistelser i Wales och Frankrike.
Den lilla som var i Wales var hemma i knappt åtta timmar innan hon åkte vidare
till en kurs i Småland. Hon åkte vidare halvsovande bredvid sin far som jag
hoppas var pigg hela resan, eftersom han körde.
Den stora prinsessan kom hem på måndagskvällen, lagom fräsch efter ca
30 timmar på bussen.
Nu jobbar hon medan jag är ledig. Troligen åker jag en tur till Småland jag med.
Mest för att titta på det framträdande som kursmedlemmarna ska göra.
Sång- och dansuppvisning på två platser ska de göra bl a på Kalmar Teater.

När man har semester kan man gå upp och testa om det går att logga in på bloggen
mitt i natten. Det tycker jag är väldigt skönt och är sånt jag aldrig skulle göra annars.

Kommentarer
Postat av: Nicoline på Fädernegården

Det har varit samma här. Jag har inte heller kommit in på min blogg. Men nu verkar det ok igen. Visst är det lyx att kunna vara uppe om natten utan att det får konsekvenser dagen efter när man är ledig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback