Dotterns kör är så duktiga

I den första tävlingen i Wales kom de 5:a av 19.
Det var i den äldre barnkörsklassen. På onsdagen var det.
Igår på torsdagen kom de 6:a av 9 körer i ungdomsklassen.
"Domarna hade deg i huvudet "enligt dottern som tyckte de var värda en pallplats.
Det tyckte vi också.
Idag var det två tävlingar med kammarkören på 4:e plats av 9.
Just nu väntar vi på folksångsklassens resultat, där är de 11 deltagare.
På denna sida finns
tävlingen. Tänk att det finns möjlighet att se alla
deltagare via Internet. Tävlingen som sådan är 60 år gammal ochbåde
Pavarotti och Placido Domingo har upptrått där som ungdomar.

Go kören go!!!

Kommentarer
Postat av: Nicoline på Fädernegården

Jag ber att få instämma och höja min stämma för en förstaplacering. Jag säger som mamma Pauline, go kören go!!!

Postat av: M.h.B

hoppas dom kommer på en hedersvärd plats! kollade lite på dina länkar, min mailadress kan du få från nina privat! skriver inte den här och nu!

2007-07-14 @ 17:08:20
Postat av: Christmas Games

This is my first time visiting this site and I found it very informational as a whole. I am so delighted in finding your website!

2010-01-11 @ 09:20:36
URL: http://christmas-games.tk01.info

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback