Nu tog jag bort mitt inlägg från 18 juli

Jag blir så trött över alla dessa människor som kommenterat
på min blogg på engelska.
Det gäller det jag skrivit om Guld i Uppland.
Antalet kommentarer som jag raderat sen i juli överstiger mer än 50.
Bara den senaste veckan har det kommit 5-8 om dagen.
Jag har ändrat min kommentarsmöjlighet till att jag ska godkänna
kommentarer innan de publiceras och ändå är det massor som ligger
överst varje gång jag loggar in.
Alla är kommentarer på just den dagen, jag bytte rubrik nämligen och
ändå kommer de där med fåniga kommentarer som inget betyder.
Nu har jag raderat den dagens inlägg så då finns det inget att kommentera.

Så nu ska jag se om jag slipper dessa eländiga kommentarer.
Återkommer de så ska jag börja samla alla adresser.
Kan man publicera dem månne eller är det just vad de vill?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback