Mamma på sjukhus

Det är myckot om mammor just nu!!

Igår blev min mamma kallad till sjukhuset för hennes värden var helt galna.
De har kollat dessa värden om och om igen men inte förstått vad som är fel.
De behöll henne över natten och hon ska troligen vara kvar en natt till.
En av mina systrar ringde nyss och sa att det tydligen är fel på saltbalansen
i hennes kropp. Tillräckligt med vätska går inte ut trots att hon tar vätskedrivande.

Nu får vi förklaringen till hennes otroliga trötthet de senaste veckorna.
Hon somnade till och med under starroperationen och hos tandläkaren.

Om någon kan vara vänlig och tänka lite extra på min mamma så skulle
jag uppskatta det väldigt mycket.

Kommentarer
Postat av: Nicoline på Fädernegården

Jag tycker mycket om din mamma och tänker på henne hur mycket som helst och hoppas att hon kryar på sig snart. Hälsa henne med en kram från mig.
Kram
Nicoline

Postat av: Nina på Johangården säger

Jag tänker extra på din mamma och brukar tänka på henne lite då och nu. Hoppas hon kryar på sig för jag vill träffa henne en gång till.

Ge henne en kram från mig och ta en själv också!

2007-12-12 @ 10:51:08
URL: http://ninajohangarden.blogg.se
Postat av: Kristina på torpet

När julstjärnorna dyker upp i affärerna kommer jag alltid att tänka på din mamma. Ge henne en extra krya på dig kram från mig också.

2007-12-12 @ 12:38:18
Postat av: Pauline på Gästgivaregården

Hej mina tre favoritsläktingar!
Jag tackar för era kramar till mamma och hoppas att hon snart får komma hem. Jag har dock inte hört något idag. Så kanske blir hon kvar en natt
till. Syster I som var på besök igår sa att hon
verkade piggare än dagen innan.
Kanske behöver mamma den här kollen och genomgången
för att bli piggare.

Kramar till er alla tre från Pauline

2007-12-12 @ 15:37:57
URL: http://paulinegastgivaregarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback