En vallonprinsessa till

Tänk att det fanns fler släktingar som jag inte visste om.

Jo jo, jag har fått en tremänning till, en fullvuxen, fantastisk vallonprinsessa, som känt en del av min familj för 25-30 år sen. Då visste hon förstås inte att vi var tremänningar.
Då när ett av hennes barn gick i samma klass som ett av mina småsyskon.

Vi hittade henne bara så där eller var det så att hon hittade oss?
Det mest otroliga var att också Nina var med på ett hörn, fast bara indirekt.

Nu känns det snart som en historia som är påhittad men det är faktiskt sant.
Det finns fler vallonprinsessor därute som vi måste finna.
Den nya vallonprinsessan fyller år idag och därför har vi uppvaktat henne.

Så till min nya släkting kan jag ju inte säga välkommen till släkten eftersom hon varit en del av den längre än jag utan jag säger förstås: Vi är glada att ha upptäckt dig.

Jag tror jag ska bli upptäcktsresande och leta efter vallonprinsessor som jag är släkt med.


Kommentarer
Postat av: Nicoline på Fädernegården

Det verkar som om vi kan bli hur många som helst.
Vilken överraskning. En till som vi.

2006-09-25 @ 21:42:34
Postat av: Nina på Johangården

Men nu blir jag nyfiken som sjutton... vad har ni gjort?

Postat av: Pauline på Gästgivaregården

Nicoline: jag städade lite ;-)
Nina: vi har hittat prinsessor!!
De finns överallt.

2006-09-25 @ 23:07:15
URL: http://paulinegastgivaregarden.blogg.se/
Postat av: Nina på Johangården

Ska vi sadla om och bli vallonprinsessletare? Du och jag och Nicoline kan söka världen runt, tänk vad kul vi skulle ha!

2006-09-27 @ 09:16:28
URL: http://ninajohangarden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback