En stolt mamma

Idag är jag extra stolt över mina barn.

Den lilla hade bejublad föreställning med sin orkester. Hon var duktig som vanligt
och hoppade in på ett annat instrument än det hon normalt spelar. Det var visserligen
bara på en låt som hon hoppade in på klaviaturinstrument men det gick bra även där.

Hon fick beröm - inte bara av oss.

Samtidigt var stortösen på audition för en teaterroll hos en lokal teatergrupp.
Hon fick en av de sex större rollerna. Hon hade tränat hela veckan för någon av
dessa roller på engelska.

Hon ringde och var jätteglad...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag blir också stolt över dina barn som är mina nära släktingar.

Nicolin på Fädernegården

2006-10-14 @ 19:18:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback