Tjuvstart på advent

Jo visst är det tillåtet att njuta av egen ljusterapi i form av
utomhusslingor i trädgården.
Jag tog en extratur med bilen ikväll på väg hem för att se
om det var fler som inte kunnat hålla sig med belysning i
trädgården. Några var det allt som startat som jag.

Även på jobbet startade vi idag med att ta fram elljusstakarna.
Därefter vidtog ett skruvande i och ur med lampor.
Så småningom lyckades vi få de flesta ljusstakarna att lysa.

89386-34

Ikväll var det öppet länge i ett affärscentrum nära oss och
då hittade jag en ljusstake i gjutjärn. Eftersom det var en gris
så slog jag förstås till och köpte den.
Det blir nog kul att tända på söndagsmorgonen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den där grisen har jag gissat namnet på.
Hemligt

Faster

2006-11-30 @ 23:58:27
Postat av: Nina på Johangården

Eftersom advent kommer så sent i år och det har varit så grått och eländigt FÅR man tjuvstarta med advent. Det har jag bestämt.

Och hur kan en gris heta Hemligt?

Den måste vara ganska tung och stadig i alla fall.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback