Utmaningen

Jag fick ju en utmaning av Nina som jag måste försöka fylla i. 

Fem saker i min frys:
Glass
Rester
Bröd
Köttfärs
Grönsaker

Fem saker i min garderob:
Byxor
Kavajer
En strumplåda full med strumpor
Skor
Min långklänning

Fem saker i min bil:
Spolarvätska i en reservdunk
Bilatlas
Krossat glas som glasfirman inte dammsög upp vid inbrottet
Mina 4 Monica Borrfors CD:er
En kvarglömd handske

Fem saker jag vill sticka/virka innan jag dör:
Kanske varsitt överkast åt döttrarna, deras äldre kusiner fick ju för länge sen av mig.
Sen vet jag inte mer men jag skulle vilja lära mig knyppla.
Kanske skulle jag virka överkast åt deras yngre kusiner också om jag får tid.

Kommentarer
Postat av: Nina på Johangården

Jösses kvinna, äter du surströmming?
Och det frivilligt?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback