Nu tar jag plats

Jag kan! Jag vill! Jag vågar!


Liksom mina duktiga släktingar vill jag också blogga. Låter jag som en liten trulig tre-åring som säger vill också? Tanken på att skriva för andra har jag ju närt sedan jag lärde mig skriva.
Dock sitter ju alltid Luther på axeln och påpekar att man inte ska förhäva sig. Gör man det om man skapat en blogg och skriver för andra?
Jag, lilla mesen och lipsillen från skolan som inte ville ta plats. Visst vågade jag med tiden och nu har jag samlat ihop så mycket självkänsla att jag vågar.
Mesen som blivit stor och vågar ta strid för sina barn och nära men är en fegis när det gäller egna strider.

Jag tar i alla fall för mig här och slänger bort Luther. Nu är det min tur kära Luther att spika upp mina teser för världen via min blogg. Din blogg var en kyrkport, min är ett annat forum.

Kommentarer
Postat av: Nicolin på Fädernegården

Men bästa Pauline!

Välkommen till bloggvärlden. Jag tycker att du gör rätt i att spola den där Luther. Hör inte han ihop med någon som heter Jante? Jag tycker vi spolar bägge två.

Kram från Nicolin

Postat av: Nicolin på Fädernegården

Förresten så hörde jag något likande på allsång på Skansen i tisdagens premiär. Vi vill, vi kan vi törs!

Heja heja!

2006-07-01 @ 16:26:37
URL: http://nicolinefadernegarden.blogg.se
Postat av: Nina på Johangården

Men har du börjat blogga?

Välkommen hit!

2006-07-01 @ 20:26:41
URL: http://ninajohangarden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback