Ninas utmaning

1) Vad är klockan?
- 20.20

2) Ditt namn som det står på födelseattesten:
- Inga + mitt ovanliga som det finns 37 st hos Eniro

3) Smeknamn:
- Ninne

4) Piercings:
- Bara ett hål i varje öra

5) Ögonfärg:
- Blå 

6) Födelseplats:
- S:t Eriks BB i Stockholm, S:t Görans församling

7) Favoritmat:
- Vet inte tycker om det mesta utom sushi och lever

8) Ditt lyckligaste minne?
- Mina barns födelser

9) Någonsin tapetserat något med toalettpapper?
- Nej, sånt gör inte jag

10) Älskat någon så mycket att du börjat gråta?
- Jodå

11) Varit med i en bilolycka?
- Jag har krockat med en betongbil och blivit påkörd bakifrån av en lastbil och en taxi när jag stod vi rödljus. Varför ska man nöja sig med personbilar när man kan krocka med yrkeschauförer.

12) Krutonger eller baconbitar?
- Krutonger

13) Favoritdag på veckan:
- Lördag morgon

14) Favoritrestaurang:
- Alla rena trevliga. Bara jag slipper laga maten är jag nöjd.

15) Favoritblomma:
- Rhododendron - alla sorter

16) Favoritsport?
- Jag tycker brottning är läckert.

17) Favoritglass:
- De flesta glassorter

18) Vilken färg har din sovrumstapet?
- Blå, svindyra med blommönster. De har en mjuk yta. Jag har tapetserat så jag ser allt som inte är bra.
19) Hur många gånger kuggades du på teoriprovet?
- Ingen gång. Däremot missade jag den första uppkörningen för 28 år sen på måndag.

20) Vem fick du ditt senaste e-mail ifrån?
- Punkin på Swinesong.

21) Vilken affär hade du valt att övertrassera ditt kreditkort på?
- Jag är en skötsam människa som inte gör av med mer än jag har.

22) Vad gör du oftast när du är uttråkad?
- Möjligen sitter jag som passagerare i en bil.

23) När går du och lägger dig?
- Jag brukar somna framför Rapport i soffan men har varit vaken sent den senaste tiden.

25) Vem av dem du skickat denna taggning till kommer inte att svara?
- Vet inte vem jag ska sända den till

26) Senaste TV-program?
- Rapport för en stund sen

27) Senaste person du gick ut och åt middag med?
- Min äldsta dotter innan hon åkte till Småland

28) Vad lyssnar du på just nu?
- Mrs Robinson på SRX

29) Vilken är din favoritfärg?
- Blå

30) Sjö, hav eller flod?
- Sjö 

31) Hur många tatueringar har du?
- Ingen

32) Klockslaget när du blev färdig med denna lista?
- 20:38

33) Har du någon gång kört slut på bensinen?
- Ja i gräsklipparen händer det ofta men aldrig i bilen. Planering är min melodi.

34) Katter eller hundar?
- Katter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback