Langning från Nina

5 saker jag har i frysen:
Det vet väl inte jag men antagligen lite bröd och lingon.
Billy's till ungarna i fall det kniper och köttfärs samt wokgrönsaker.

5 saker jag har i garderoben:

Strumpor och kläder jag inte kan skiljas ifrån.
Ett par underbara högklackade skor som jag är snygg i.
Samt diverse kavajer till jobbet.

5 saker jag har i bilen:
Spolarvätska
3 Monica Borrfors CD:er
Laddare till mobilen
Kassar som jag tömt vid sopsorteringen och som ska användas igen.
Kartbok för att aldrig komma bort

5 saker jag har i handväskan:
Min handväska är en Samsonite ryggsäck, kvalitet som kostar.
Mobil
Adressbok
Almanacka
Plånbok
Samt en massa skit som skulle ha rensats ur för länge sen.

5 personer att langa vidare till:

Jag vet inte för nu har alla vänner tagit slut.
Kan man skicka det till chefen?
Fast han har väl ingen blogg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback